כשיש לימונים ....מכינים לימונדה . ממש טעימה

ושוב אני חוזרת לכתוב כאן , לא יודעת אם אפרסם
אני חסומה ברשת לרישום ב- DRIVE ובא לי בא לי באלי לכתוב תוך כדי

אז מה קורה איתי לאחרונה
העבודה מתחילה לתפוס תאוצה
כן , לא מתביישת להגיד שאני עובדת קשה
הרבה שעות, הרבה זמן פקקים
הרבה זמן מול מחשב ( בגלל זה בורחת לפה)
אבל וזה אבל גדול!!
יש לי המון סיפוק מהעבודה .
סוף סוף אחרי תקופה מקרטעת , חזרתי לעבוד כמיישמת ואני ממש עם הידיים בתוך התוכנה
עמוק בפנים .
עוזרת למישהי בכירה לבנות את המערכת ותוך כדי לומדתולומדת ולומדת המון
ככה אני אוהבת , כשלא משעמם

היום האמת , יום חמישי, אני כבר קצת עייפה מכל השבוע אז הגעתי הנה בחצי קלאץ'
קשקשתי בוואטסאפ ובפייסבוק ודיי התפזרתי
וכשאני מתפזרת , אני צריכה להתפקס חזרה ומה יותר טוב מכתיבה .
אז אני קצת שופכת פה על המקלדת  , כדי להסיח את דעתי מדברים שפחות בא לי להתעסק איתם

ומה עם השרוול ? עדיין שם
עליתי במשקל וירדתי
ועשיתי ספורט והפסקתי
ושמרתי על אוכל והוא שמר עליי
נכון להיות 85 קילו שמתחלקים על אותם 164 ס"מ
אחרי שמצחצחת שינים עושה קצת ספורט של זקנים באמבטיה , כזה שמוציא קליקים וקנאקים וגורם לי לחשוב על המשרד לאזרחים ותיקים .....
גשם מבול בחוץ , התחיל אתמול
הילדות כבר חפרו לי לא ללכת לבית הספר בבוקר והאמא הרעה שאני ממש לא הרשתה להן

פדיחות להודות אבל אני ממש מרוצה מהבגדים בארון
אחרי סיבוב בהאנגר, ריקון חנות תמנון אחת  ופשיטה על פריימרק בברלין , אני ממש מרוצה
מה גם שיש לי מספיק נעליים
לא באמת
אבל כן , יש
וכאלה שאני אוהבת ונועלת ולא זורקת בארון ליום יבוא

התחלתי גם להעיז ללבוש כל מיני דברים לעבודה  ולא רק ג'ינס וסוודר פושטי
חצאיות, מכנסים בצבעים , חולצות בצבעים , צעיפים כובעים ובעיקר נעליים שיקיות
SOCOFY- תגגלו על זה . אני התאהבתי ממבט ראשון .

אז זהו בערך , כל העדכון
מקווה לא להזניח ולהמשיך לכתוב
אולי אהפוך זאת להרגל בוקר
ומי שקורא- תודה לכם .




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ניתוח שרוול-על פרגון, חוסר פרגון והחלטה אחת אמיצה

ניתוח שרוול-זימון להרצאה בבית החולים.