ניתוח שרוול-הוועדה, או :פגישה ראשונה עם הצוות הבריאטרי

בחודש נובמבר נקבעה לי פגישה עם צוות של בית החולים
לימים נודע לי שהפגישות האלו עם אנשי הצוות נקראות "הוועדה".

הגעתי לבית החולים, בבוקר, בזמן, עם כל תיק המסמכים והבדיקות 
והמתנתי ........ והמתנתי...והמתנתי......והמתנתי....... ממש כמו נפתלי בסיר הסירים.....

יש לי מזל שאני ממש סבלנית בקטעים האלו ותמיד מוצאת מה לעשות, מה לקרא או על מה לחלום
בין לבין דיברתי עם עוד אישה שגם המתינה.
היא סיפרה לי את קורותיה על ההרזיה והשמנה ושוב הרזיה וכמה שהיא מחכה לניתוח הזה
דיברנו על בית החולים ועל המנתח עצמו 
לאט לאט הצטרפו עוד כמה חבר'ה , חלקם מנותחים, חלקם לפני
כולם שואלים שאלות , מסוקרנים, איך קורה ומה קורה ואיך מרגישים אחרי ולפני 
מציגים תמונות ואנחנו בוחנים שוב ושוב אם מדובר באותו האדם
התוצאות מדהימות והמספרים נשמעים כמו אגדה 
היתה שם אישה שירדה מעל 60 ק"ג!! ועוד גבר שירד 40! 
כולם אנשים רזים ונמרצים,מחייכים וסבלניים, מברכים את הרופא ואת הצוות.
תהיתי מתי אני אהיה כמוהם , נמרצת ובריאה .
מתי גם אני אגיע לכאן רזה, אשב מול אחת כמוני, מול בחורה מיואשת ואומר לה שהכל יהיה בסדר.


תחילה נכנסתי לדבר עם הפסיכולוגית המקסימה. סיפרתי לה על החיים שלי , על המשפחה, על ההשמנה
על כמה שאני עכשו בטוחה בעצמי וברצון שלי להתנתח 
על כמה שנמאס לי להיות כזאת גדולה, מסורבלת , לא בריאה.
גם לה אמרתי שאני לא ב'מירוץ לביקיני'. לא עושה את זה בשביל למשוך תשומת לב או להיות יותר יפה
עושה את זה עבור עצמי, כדי להפטר מהכבדות הפיזית והנפשית.

לאחר מכן עברתי אל האחות שרשמה את הבדיקות וגערה בי שחסרות כמה בדיקות דם.

הבא בתור, הרופא המנתח, איש  עם הרבה חוש הומור דיי שחור למקום בו הוא נמצא
כששאלתי אותו מה הכי גרוע שיכול לקרות ?
הוא אמר ש"מקסימום -מתים."
הוא ציין שאני צעירה ויש הרבה אחוזי הצלחה לאחר הניתוח הזה בגיל שלי.
הוא מצפה שארד לפחות 60-70% מעודף המשקל שלי.
יצאתי ממנו בהרגשה ממש טובה, למרות הכל.


שיחה אחרונה עם הדיאטנית של המחלקה . בחורה צעירה ומקסימה שהסבירה על התזונה
ועל החלק שבו צריך להקפיד ובמיוחד אחרי שנה כי אחרת אפשר לעלות הכל.
היתה לנו שיחה מאוד חיובית.

בסך הכל ביליתי שם 4 שעות , בעיקר בהמתנה לזה או לאחר 
ולאחר מכן העלו את התיק למחלקה הכירורגית.
חסרות כמה בדיקות שלא הספקתי לעשות. לפני כן , אין תור.
הם גם ציינו שההמתנה היום עומדת על כמעט שנה !!!
איזה יאוש, לחכות כל כך הרבה זמן.....
אני מקווה שטיפת האומץ שיש לי עוד תחזיק מעמד....

תגובות

amanda אמר/ה…
מוכרחה להגיד שמה שהמנתח אמר הצחיק אותי מאוד :) מנתח כלבבי :)
ואיכשהו זה מאד מוריד מהמתח כשאני יודעת שכבר עברת את זה - קוראת את הפוסטים על התהליך בצורה רגועה ואופטימית. זה נחמד דווקא.
Zvia Bachar אמר/ה…
מנתח שלוקח את החיים בקלות.. באמת משעשע מצידו :-)
מזל שיש לך אומץ ;-)
kmo menifa אמר/ה…
מכיון שזו היסטוריה, אני רק שאלה: למה עכשיו (להעלות את הדברים, לבחון אותם בכתב)?
‏liza אמר/ה…
תודה , שמחה שאת נהנית מהקריאה
‏liza אמר/ה…
מנתל עם הומור שחור בחדר ניתוח...חכי שתשמעי מה הוא אמר לי שם
‏liza אמר/ה…
שאלה מצוינת, חלק מהדברים כתבתי בעבר ולא פירסמתי. עכשו מרגישה צורך לעבד את התהליך מחדש כדי לבחון מה קרה, לראות את השינויים וכן, גם לתת מידע לאחרים

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

כשיש לימונים ....מכינים לימונדה . ממש טעימה

ניתוח שרוול-על פרגון, חוסר פרגון והחלטה אחת אמיצה

ניתוח שרוול-זימון להרצאה בבית החולים.