ניתוח שרוול-יש תאריך


דצמבר 2013
יום רביעי , יום העבודה כמעט מגיע לסיומו
אני מקבלת טלפון מקידומת 08.
אני  מסננת כי אני בטוחה שזה ממישהו שאני לא רוצה לענות.
אחרי כמה דקות , מקשיבה לתא קולי ושם השאירה הודעה , מישהי ממוקד הזמנת תורים של בי"ח קפלן השאירה הודעה שאחזור אליה 
אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאהההההההההההההההההההההההההההה
ממהרת לרשום מספר ולהתקשר חזרה
ותפוס
ושוב תפוס
ועוד פעם תפוס
ותפוס
ושוב תפוס
ועוד פעם תפוס
 תפוס
 תפוס
  אווווווווווף!!!

אני כבר בלחץ. זהו, תפסו לי את התור ועכשו אני אחכה שנתיים
.
מתקשרת לקטר לבעל. זה בדרך כלל עוזר לקדם ענינים.
 תקראו לזה קארמה אבל זה עובד!
כמובן שתוך כדי קיטור אני מצליחה לתפוס את המחלקה
אישה מאוד נחמדה מסבירה לי ששמי עלה במסגרת קיצור תורים.
OK? מה זה קיצור תורים? ניתוח חצי פרטי? צריך לשלם?
היא מסבירה שמשרד הבריאות מקצה עוד יום לניתוחים בשעות אחה"צ והמנתח הוא זה שבוחר את מי לנתח  ושמי עלה בגורל.בחיי שזו פעם ראשונה שזכיתי באיזושהיא הגרלה .
קודם כל נשפתי לרווחה כי הבנתי שאני מקרה קל , אז הכל בסדר ושמחתי נורא
היא נתנה לי 2 אפשרויות : ב- 20 או ב- 27
אני: לינואר?
כן היא מחייכת (שומעים את החיוך)
2014??? אני לא מאמינה. זה עוד חודש!
שוקלת בקצרה את התאריך המתאים. 20 לחודש קרוב יותר ל"לחץ" בסוף שנה אצלנו בעבודה
 אז עדיף ב- 27/1 (זה מזכיר את תאריך הלידה של הקטנה שלי 27/10)

היא שולחת לי מסמכים בפקס ,מסבירה לי מה צריך לעשות ולהביא . ממליצה לי לשריין שבועיים חופש
ואני צוחקת ואומרת לה שהיא ממש אראלה ממפעל הפיס עבורי.
היא נהנית מהמחמאה ואני מודה לה מקרב לב.
היא מוסרת ששמחה לדבר איתי וממש שימחתי אותה בתגובה שלי.
איזו אישה מקסימה . אני שימחתי אותה?? איזה כיף!
מריצה הודעות למי שצריך לדעת.
מבינה שלא צריך לחכות שנה והנה זה כמעט מגיע!
עוד חודש !
יש תאריך!

תגובות

Zvia Bachar אמר/ה…
מרגישים בפוסט את ההתרגשות שחווית , מכירה את הקטע של הטלפון ממקום טוב אחר לגמרי .. זה כל כך אופייני.. בדיוק לא לענות.. משני הצדדים :-)
בטח ערבוב של רגשות יש לך להעלות כאן את הכל מאז :-)
Eliphal אמר/ה…
וואו איזה סיפור. פוקס. וכל הכבוד לך הצלחת לאסוף את עצמך מהר כ"כ. אחרי הכל זה קצת שינוי פאזה. כי לקראת ניתוח צריכים הכנה נפשית.
‏‫גיל סדרס‬‎ אמר/ה…
הנה זה מגיע ומתקרב
‏liza אמר/ה…
היום הזה ממש חחח
‏liza אמר/ה…
עברתי שנה של הכנה נפשית, אבל כשזה מגיע , זה מעמיד אותך מול האתגר ואין ברירה . צריך להמשיך הלאה
‏liza אמר/ה…
אני נהנית לחוות את ההתרגשות הזו מחדש :-)
‏Ofer Dub אמר/ה…
איזה מזל שנפל עלייך קיצור התורים הזה :-)
באמת מהפך בחייך, ומעניין לקרוא מה עבר עלייך אז.
חג שמח ושנה טובה, יקרה!

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

כשיש לימונים ....מכינים לימונדה . ממש טעימה

ניתוח שרוול-הכנות אחרונות, מותר כבר לחלום?

שבת לא משהו